ثبت نام مسابقه Counter-Strike: Source

میثاق محقق، امیرعلی وحیدی

16 مهر 1402

به اطلاع علاقمندان می‌رسانیم که مسابقات Counter-Strike: Source با شرایط زیر در دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر برگزار می‌گردد:

قوانین و مقررات

1. مسابقات به صورت حضوری در محل سایت پشت آسانسور ساختمان جدید مهندسی برق و کامپیوتر در تاریخ 22 تا 26 مهرماه برگزار می‌گردند.

2. تیم‌ها متشکل از 5 نفر می‌باشند که یک نفر به عنوان سرگروه وظیفه هماهنگی و ارتباط با مسئولان برگزاری را بر عهده دارد.

3. همه اعضای تیم باید از یک ورودی و رشته (مهندسی برق یا مهندسی کامپیوتر) باشند و هر بازیکن حداکثر در یک تیم از ورودی خود می‌تواند حضور داشته باشد.

4. هزینه ثبت نام به ازای هر نفر 50 هزار تومان (تیم 5 نفره: 250 هزار تومان) می‌باشد و حداکثر تعداد بازیکنان هر تیم می‌تواند 6 نفر باشد (توجه کنید که فقط 5 نفر هم‌زمان می‌توانند بازی کنند).

5. مسابقات به صورت تک حذفی برگزار می‌شوند.

6. مسابقه‌ها به صورت 2 از 3 در مچ‌های 16 رانده برگزار می‌شوند. بدین صورت که هر تیمی بتواند 2 مچ از 3 مچ را پیروز (رسیدن به 9 راند برتری در مچ) شود، برنده مسابقه اعلام می‌شود. (هر مسابقه کامل، حداکثر 2 ساعت و ربع و به طور میانگین 1 ساعت و نیم زمان می‌برد)

7. در صورت 8-8 شدن دو تیم در یک مچ، یک راند نهایی جهت مشخص شدن برنده برگزار می‌شود که T یا CT بودن تیم‌ها در آن به طور رندم انتخاب می‌شود.

8. حداقل تعداد بازیکنان مجاز یک تیم برای برگزاری مسابقه، 4 نفر می‌باشد. در غیر اینصورت، تیم مذکور بازنده اعلام خواهد شد.

9. فراهم کردن لپتاب و تجهیزات بازی بر عهده شرکت‌کنندگان می‌باشد.

10. رعایت قوانین و مقررات دانشکده در زمان برگزاری مسابقات بر عهده شرکت‌کنندگان می‌باشد و انجمن مسئولیتی در قبال تخلف شرکت‌کنندگان بر عهده نخواهد داشت.

11. در صورت تخطی از قوانین مسابقه، مسئولان برگزاری در هر مرحله‌ای از مسابقات حق جریمه یا اخراج بازیکن خاطی یا کل تیم را دارند و هیچ هزینه‌ای بازگشت داده نخواهد شد.

نصب بازی

آخرین نسخه Counter-Strike: Source (v92) برای بازی انتخاب شده است که می‌توانید آن را از این لینک دانلود کنید:

پس از دانلود، حتما updater لانچر بازی را اجرا کنید.

ثبت نام

پس از تکمیل اطلاعات در فرم زیر، فیش واریزی را به آیدی زیر ارسال کنید تا ثبت نام شما نهایی شود:

TheMisaghM@

شماره کارت به نام میثاق محقق:

6037701518317133

ثبت نام